HTML

Svédország 2009

Svédországi Erasmusos élmények

Friss topikok

  • Kisstomi: Amit említettem: Vera Croghan: Tech Yourself Swedish. Ez a "Teach yourself" angol nyelvű ismerette... (2011.06.06. 13:59) Az utóbbi két nap
  • FJPO: ... és milyen gyorsan megy össze! (2009.06.19. 16:54) Találkozások
  • Kisstomi: Köszönöm szépen! A megfejtés tökéletes, még ha ez nem is a cím, hanem csak az idézet.:)! Utólag ne... (2009.05.20. 16:01) Itt van május elseje
  • brocsi: nej, sajnos. mar a sajnost is elfelejtettem :) es irok majd emilt is :))) (2009.03.30. 12:06) Újabb vendég
  • CaptHowdy: Helló! Jan. 23. óta játszanak egy remek filmet Svédországban. A címe: Mammoth. A premierje elvile... (2009.03.14. 00:20) Az első vizsga

Linkblog

Vendégek

2009.02.25. 00:52 Kisstomi

Még nem is írtam, hogy jönnek ki máris hozzám, de gondoltam, majd miután elmentek, úgyis le fogom írni a történéseket, és akkor ez kiderül.

Szóval szombaton kijött hozzám András és Robi, két Corvinusos barátom. Nagyon örültem neki (kicsit hirtelen elhatározás volt, András kb két hete ír egy levelet, hogy "kimehetünk-e hozzád?". Én azt hittem, hogy viccel, de mikor pár nap múlva már a repjegyet néztük, rájöttem, hogy nem egészen...). Szóval ugye szombaton este jöttek a géppel, ami leszállt olyan fél 10 fele, úgyhogy este buszozással együtt már olyan 11 körül otthon voltunk. 

Szép lett volna...

Ugyanis Svédország úgy döntött, megmutatja, hogy milyen az igazi sztereotíp svéd időjárás, ezért az évente max egyszer előforduló óriási hóvihart szombat estére időzítette Göteborg fölé. Nem is tudott leszállni a gép, visszafordult, és letette őket  Malmöben, ahonnan busszal kellett átjönniük. Így aztán kb az este 10órási érkezés kitolódott reggel 5 órára, mintegy három és fél órás buszúttal megspékelve.

Úgyhogy szerencsésen megjöttek vasárnap reggel, kicsit fáradtan, úgyhogy le is dőltünk kicsit aludni. Csakhogy, amit hoztak felfújhas matracot, ahhoz nem volt csomagolva pumpa. Így a háromból két éjszakát tujlajdonképpen a földön alva töltötték el, ami így igazi férfit faragott belőlük... :). (Persze, én könnyen viccelek, habár azért első este én is aludtam itt padon...). Szerencsére a pumpakérdést megoldottuk utolsó éjszakára, az itteni egyik boltban sikerült venni egy "Double Action Air Pump" nevű matracpumpát (azért ez a fantasztikus elnevezés adott néhány kellemes percet az utolsó nap), amivel szépen sikerült felfújni a matracot.

Természetesen pókerezgettünk is egy kicsit esténként, amiben nem mutattam kitörő formát, de nem baj, lesz időm fejlődni itt is. 

Habár a bejegyzés 70%-a a katasztrofális körülményekről szól, ennek ellenére, úgy gondolom (legalábbis az ő elmondásaik szerint), nagyon jól eltöltöttük itt az időnket, rengeteget dumáltunk, amire ugye mostanában viszonylag ritkán akad alkalom...

Remélem, ezen élmények hatására sokan kedvet kaptak meglátogatni engem! :)  

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://svedorszag2009.blog.hu/api/trackback/id/tr94964310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása