HTML

Svédország 2009

Svédországi Erasmusos élmények

Friss topikok

  • Kisstomi: Amit említettem: Vera Croghan: Tech Yourself Swedish. Ez a "Teach yourself" angol nyelvű ismerette... (2011.06.06. 13:59) Az utóbbi két nap
  • FJPO: ... és milyen gyorsan megy össze! (2009.06.19. 16:54) Találkozások
  • Kisstomi: Köszönöm szépen! A megfejtés tökéletes, még ha ez nem is a cím, hanem csak az idézet.:)! Utólag ne... (2009.05.20. 16:01) Itt van május elseje
  • brocsi: nej, sajnos. mar a sajnost is elfelejtettem :) es irok majd emilt is :))) (2009.03.30. 12:06) Újabb vendég
  • CaptHowdy: Helló! Jan. 23. óta játszanak egy remek filmet Svédországban. A címe: Mammoth. A premierje elvile... (2009.03.14. 00:20) Az első vizsga

Linkblog

Csupa jó hír

2009.04.24. 19:00 Kisstomi

Szerintem még nem meséltem, de kiderült az ökonometria eredménye. Jó lett, gyakorlatilag a második legjobb a csoportban (fél ponttal lemaradva). Ez csak azért is volt kicsit meglepő, mert ugye nem tudtam rá túl sokat tanulni (ugye Petra elment kedd este 7-kor és másnap reggel 9kor vizsgáztam. Még mondta is hogy reméli, nem lesz baj. Nem lett...), és a feladatok között is voltak olyanok, amik, hát,nem nagyon voltak ismerősek, de, úgy látszik, nem pontozott túl szigorúan... Mindenesetre ezt muszáj, hogy ötösnek fogadját el otthon, és már be is zsebeltünk 5 kreditnyi ötöst...

Ráadásul ma megjött az itteni ösztöndíj, amire még februárban kellett jelentkezni, és én már kezdtem is lemondani róla, mert nem tudtam elképzelni, hogy ennyi ideig tarthat. Ma meg itt volt egy levél a levélszekrényben, hogy értesítjük, hogy ösztöndíjat kapott, és májusban kézbesítjük. Remélem, ezt a jó szokásukat megtartják, és még néhány ilyen levél fog várni a későbbiekben is.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://svedorszag2009.blog.hu/api/trackback/id/tr291084545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása